Inlägg 8, vilken klant!

Nu sitter man här i Arnemark igen efter vistelsen i Kisträsk - mysdag! Jag och Jocke var så duktiga att vi fotat över 260 bilder med systemkameran, frågan är ju bara hur många som lyckades bli bra...
Vädret stod då på våran sida och gav oss en värmande sol med klarblå himmel. Det blev grillning blandat med en massa skratt; stackars lilla Donna började dock frysa riktigt ordentligt efter sina "lekfasoner" i djupsnön och därför fick hon bli inlindad i sitt täcke, nöjd verkade hon då efter det :).
Väl hemma på gården fick jag till uppgift att ta in våra saker, medan Jocke sprang upp för att registrera sig i en pokerturnering. Jag tog våra saker och gick in, när jag väl möter Jocke frågar han vart jag satte kameran - då slår det mig att inte har jag tagit in någon kamera.. Lite sådär små klantigt, hehe. Och vi som hade tänkt få upp en massa bilder, jo tjena. Men men, ibland måste man få vara lite klantig :'D.

På en stund blir det att se "The Sorcerer's Apprentice" (trollkarlens lärling). Längtat hur länge som helst för att få se den filmen, för vem gillar inte filmer med Nicolas Cage?!

Aja, vi får väl se när vi får in bilderna, någon gång snart i alla fall. 

/ Helena


Donna får ta äran att vara på bild idag!  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0