Inlägg 6, @ Helena

Tjenare! Idag sover jag hos Helena, he blir myyys!
Just nu bakar hon LCHF muffins åt mig, får se om hon lyckas hehe. Jag sitter och väntar på en pokerturnering som börjar klockan 19.00, wish me luck, börjar fan vara dags för mig att vinna snart.
Imorgon ser vi framemot tandläkarn klockan 08.40, ska röntga visdomständerna för att se om någon behöver dras ut, har dock inte haft några problem med mina så tror inte att det är någon större fara. Senare på kvällen är vi bjudna på middag, he blir taccos =D
Ihelgen ska jag försöka hitta felet på golfen, förmodar att det är en vakumslang som släppt men är inte riktigt säker. Förutom de så får vi se vad helgen har att erbjuda, förslag?
Nu börjar turneringen så jag ska kila, Over'n'out, Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Ni kan ju alltid följa med oss till stugan. Har bett Lasse med.

xoxo

2011-03-17 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0