Inlägg 5, Träningsvärk nästa!

Cha cha bloggään!

Fyfan vilken mör dag, innebandyturnering + en lång helvetes promenad. Otränad som man är lär man få träningsvärk imorgon, men det är väl bara ett tecken på att man är på gång igen. När Bärra och Matte flyttar till stan den 1a April, så tänkte vi ju införskaffa oss gymkort, och det är därför jag försöker värma upp kroppen långsiktigt med en promenad varje dag, går ju ändå hyffsat hittils!

Blev förövrigt klar med mitt CV idag, blir att fila på ett personligt brev också, men inte ikväll tror jag. Känner att den lilla gnutta kreaktivitet som jag har nu, borde läggas på att fortsätta på novellen som jag och Helena börjat med tillsammans! Hänger ni med i inläggen så lär den dyka upp så småningom, beroende på hur bra fantasin är ;)

Som avslutning på detta inlägg tänkte jag visa en randombild som jag tagit påväg hem, blev smått överaskad av att den blev så egen ändå.

Over'n'Out, Peace & Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0